املاک صنعتی آریا؛ خرید املاک صنعتی

جاده قدیم کرج

104 املاک
ترتیب بر اساس:

جاده قدیم کرج

رهن و اجاره ملک در جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح)

منطقه صنعتی جاده قدیم کرج(فتح) به مساحتی نزدیک به 1000 هکتار در نزدیکی کرج واقع شده است. این منطقه از شمال به جاده مخصوص کرج، از جنوب به آزادگان، از شرق به شهرک صنعتی بهارستان و از غرب به شهرک صنعتی اشتهارد محدود می شود.

در این منطقه حدود 1000 واحد صنعتی فعال وجود دارد که در زمینه های مختلفی از جمله: تولید مواد غذایی، محصولات شیمیایی، مصالح ساختمانی، ماشین آلات و تجهیزات و … فعالیت می کنند. از مهمترین این واحدهای صنعتی می توان به شرکت ایران خودرو و سایپا اشاره کرد.

خرید، رهن و یا اجاره ملک صنعتی در جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح) باتوجه به حضور شرکت‌های صنعتی و دسترسی آسان مکان مناسبی براه راه اندازی کسب و کار محسوب می شود. از جمله مزایای سرمایه گذاری در منطقه صنعتی جاده قدیم کرج می توان به این موارد اشاره کرد.

  • موقعیت مکانی مناسب: دسترسی آسان به تهران، کرج و سایر نقاط کشور
  • دسترسی به امکانات و زیرساخت های لازم: آب، برق، گاز، تلفن، فاضلاب، internet و …
  • وجود نیروی کار متخصص و ماهر
  • بازار بزرگ مصرف
  • تسهیلات و مشوق های سرمایه گذاری

تنها نکته منفی که شاید بتوان برای این منطقه صنعتی ذکر کرد ترافیک است که به همین منظور دولت تصمیم به احداث بزرگراه برای کاهش بار ترافیک این محدوده کرده است.

در جاده مخصوص به راحتی می توانیدانواع سوله، انبار،کارگاه و کارخانه با هر متراژی را برای خرید، رهن و اجاره به راحتی پیدا کنید. جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح) فضای مناسبی برای کسب و کارهایی است در زمینه تولید و مونتاژ، انبارداری، توزیع، خدمات لجستیک و … فعالیت می کنند.

قیمت ملک صنعتی در محدوده جاده قدیم کرج به عوامل بسیاری از جمله: موقعیت مکانی، مساحت،نوع کاربری،امکانات، زیرساخت و سن بنا بستگی دارد. به طور کلی می توان گفت قیمت ملک صنعتی در این منطقه از حدود 10 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان برای هر متر مربع متغیر است.

در زمان خرید، فروش، رهن و یا اجاره ملک صنعتی در منطقه جاده قدیم کرج(بزرگراه فتح) باید به موقعیت مکانی ملک در منطقه، مساحت ملک(چه مقدار سوله و چه مقدار زمین است)، نوع کاربری(انبار، تولیدی، آزمایشگاهی و…)، امکانات و زیرساخت ها(برق صنعتی دارد یا خیر؟ تلفن دارد یا خیر و…)، سن بنا، نوع و مالکیت سند توجه کرد.

در نهایت رهن و اجاره سوله صنعتی در جاده فتح یا جاده قدیم کرج برای کسب و کارهایی که به دنبال فضای بزرگ و امکاناتی مانند دسترسی آسان به جاده‌های اصلی هستند، بهترین گزینه است. علاوه بر این با توجه به مزایای این منطقه، به عنوان یک محل ایده‌آل برای رهن و اجاره سوله صنعتی شناخته می‌شود.

مجموعه املاک صنعتی آریا متخصص در زمینه خرید و فروش، رهن و اجاره انواع ملک های صنعتی با سال ها سابقه فعالیت و برخورداری از کارشناسان فروش مجرب ملک صنعتی در محدوده جاده قدیم کرج است برای استعلام موجودی ملک درخواستی، قیمت، بازدید از ملک صنعتی با ما تماس بگیرید.

مقایسه املاک

مقایسه